Desfasurarea programului de lucru, in conditii de siguranta epidemiologica, in Secretariatul Facultatii de Istorie si Geografie
1. Solicitarile de la studenti se vor primi doar online, la adresa de email secretariat.fig@usm.ro
2.Adeverintele /situatiile scolare pot fi ridicate in minimum 24 de ore de la un punct amenajat in fata Secretariatului sau pot fi transmise online la solicitarea studentului
3. Corespondenta privind dosarul de burse se realizeaza online. Studentul depune dosarul complet, cu documentele in original, in locul amenajat de facultate, in termenul stabilit.
4. Distributia carnetelor de student, a legitimatiilor si a altor documente scolare, se realizeaza prin sefii de grupa care vor avea acces in Secretariatul Facultatii pe baza de programare. Programarea se poate face online la adresa secretariat.fig@usm.ro sau telefonic la numarul 0230 216147, interior 511 sau 513
5. Cererile diverse (situatii scolare, restituiri taxe, reinmatriculari/ retrageri de la studii) se vor depune online la adresa secretariat.fig@usm.ro. Pe pagina Facultatii, la rubrica AFISIER vor fi postate formularele tipizate / modelele de cereri, pe care studentii le pot descarca in vederea completarii si apoi vor fi transmise online
6. Pentru situatii deosebite, altele decat cele enumerate anterior, studentii vor putea intra in Secretariatul facultatii numai pe baza de programare.